Esélyes online megjelenés

Esélyes online megjelenés

Az emberek szeretnek vásárolni online felületeken. 2013-ban az online termék- és szolgáltatásértékesítések mértéke Európában meghaladta a 364 milliárd eurót. Az online videomegtekintések száma is sokszorosára nőtt az elmúlt öt évben, manapság több millió videót tekintenek meg naponta a közösségi és egyéb oldalakon, mint például a YouTube-on. Az emberek az online töltött idejük közel egyharmadát a közösségi hálózatokon szörfölve töltik. Ezért vállalkozásának az online világ hatalmas potenciált jelent.

Technológia és a tartalom nagyon fontos. Döntse el, hogy saját maga akar-e foglalkozni a műszaki és a kreatív szempontokkal, ami több időt vehet igénybe, vagy inkább segítséget kér.

Végül vegye fontolóra a költséget és az időt. Ilyen például a reális költségvetés és a teljesíthető, konkrét mérföldkövekből álló ütemezés. És tartsa magát mindkettőhöz minden nap. A környékbeli és a globális ügyfelek elérésének a lehetősége túl nagy ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja. Itt az ideje, hogy fejest ugorjon, és elmerüljön a digitális világban.