Online vállalkozás jelenléte

Online vállalkozás jelenléte

Online vállalkozás jelenléte 


A mai webhelyek sokra képesek: a leendő vásárlók, ügyfelek böngészhetnek az interneten, szakértőkkel társaloghatnak, értékeléseket olvashatnak, videókat tekinthetnek meg, vásárolhatnak, és még a rendeléseiket is nyomon követhetik. A vállalkozásunkról vevőink, ügyfeleink által adott jó vélemények rólunk segítenek kitűnni a versenytársak közül. A közösségi média is nagyszerű módja az online jelenlétnek. 

 Az ügyfeleket emellett mobiltelefonjukon is elérheti. Ön is létre tud hozni alkalmazásokat ügyfelei részére. Az alkalmazások a mobiltelefonok funkcióit kihasználva GPS, térképszolgáltatások és telefonbeszélgetések révén tudnak kapcsolatba lépni az ügyfelekkel. Ha az ügyfél telepíti az alkalmazást a mobilján, a következő alkalommal, amikor a bolt közelében jár, különleges ajánlatot kaphat telefonjára a GPS-nek köszönhetően. Az alkalmazás azt is lehetővé teszi, hogy akár azonnal le is adja a megrendelését. Így sorban állás nélkül vegye fel az üzletben, majd mobiltelefonjával fizessen a kasszánál. A mobilalkalmazások gyakran használnak hűségnövelő eszközöket, amelyekkel a meglévő ügyfeleket csábítják vissza, pl. egy ingyen kávé vagy ingyen termék felajánlásával.