Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás

A mai online világban legkorszerűbb oldal lehet vonzó, jobb ajánlatot tartalmazó mint társai viszont a weboldal semmit sem ér, ha nincsenek látogatói. A weblap felépítése, üzemben tartása is nehézségeket okozhat. De ami a legfontosabb a látogatószerzés. A cég minél több olyan látogatót szerezzen, aki eléri a megadott célt, hogy mi az adott cél az már cég függő, lehet az, hogy időpontot foglaljon, lehet az is hogy ajánlatot kérjen de általánosságban a vásárlás a cél. Itt már viszont nem mindegy mekkora összegből szerezzük meg a vásárlót. Lehet gyorsan és egyszerűen látogatót terelni a domainra adwords hirdetések segítségével. De lehet lassan és biztosan keresőoptimalizálással adott kulcsszavakra.

Magyarország legnagyobb keresője a Google erre a leginkább megfelelő. A felmérések szerint a magyar netezők közel 97 %-a Google-t használja keresésre. Olyan kulcsszavakat találunk Önnek melyek a legrelevánsabbak a weboldalára és a vásárlónak is, ezáltal szinte ingyen szállítják az érdeklődő látogatókat. Ma már nem elég egy marketing eszközt alkalmaznia, hogy minél jobb helyre kerüljön, a keresőoptimalizálásban.

Megfelelő keresőszavakat használva weboldalára olyan szövegeket írunk, amibe megfelelő módon  és arányban van elhelyezve az adott kulcsszó ezt nevezik kereső-optimalizált szövegírásnak.

Organikus látogatottságon illetve a többi médiában, weboldalon történő hirdetéseken túl, van még lehetőség érdeklődők szerzésére.

Ez a fontos terület a keresőhirdetések kezelése.

Kattintás alapú hirdetésnél (PPC) az AdWords-t használjuk, ami a Google rendszere. Fizetett hirdetéssel a látogatottsági lista elejére kerülhetünk, olyan helyekre is, ahová egyébként nem sorolná a kereső. Olyanok látják a hirdetéseket, akiket érdekel, ezért meglátogatják az oldalt. Számunkra a keresőhirdetés minősége elsődleges szempont, épp ezért nagy hangsúlyt fektetünk a megírásukra.

Itt fontos szem előtt tartani, hogy ez a legdrágább de leggyorsabb módja új vevők szerzésének. Érdemes megfelelően felépített kampányokat használni mivel egy-egy kizáró kulcsszó alkalmazásával drasztikusan csökkenthetjük a költségeket. 

A megfelelő látogatói útvonal használata esetén elég csak az első látogatásért fizetni, az utána történő visszatéréseket már eDM-ekkel és egyéb költséghatékony módszerekkel érjük el.

Vegye fel a kapcsolatot velünk!