Közösségi Média

Közösségi Média

Rengeteg felület van, ahol megjelenhet cégünk.  Azt fontos megjegyeznem, hogy ezek nem feltétlen eladásra szolgálnak leginkább brand építésre és a vevővel való kommunikációra.

Nézzük, hogy melyek azok, amelyek jelenleg a legerősebbek:


FACEBOOK

A Facebook a legnagyobb közösségi portállá nőtte ki magát, így marketing szempontjából is a legnagyobb szerepet kapja. Az emberek közel 35 percet töltenek a hírfolyam görgetésével, videók megtekintésével és likolással. Ezért érdemes Facebook hirdetéseket és a posztok megjelenítésének lehetőségeit kihasználni.

Rajongói oldalon keresztül gyorsan és egyszerűen elérheti ügyfeleit, partnereit, azaz kapcsolatot tarthat velük. Érdeklődés folyamatos fent tartására alkalmas így tömegeknek üzenhet egy-egy kép vagy poszt publikálásával.

Ezen felül érdemes még PPC – Pay per Click hirdetéseket létrehozni melyekkel új érdeklődőkre tehetünk szert. Segítségével megjelenhet közösségi portálokon, népszerűsítve termékeit, szolgáltatásait. Célozni többek közt, lehetséges nemre, korosztályra, városra, érdeklődési körre, tanulmányra, régióra és még sok egyéb szűrési kategória lehetséges. A hirdetés mutathat saját Facebook oldalunkra, vagy weboldalunkra illetve applikációnkra is.

Javaslatot teszünk, hogyan és miként érdemes hirdetéseit létrehozni. Igény esetén megírjuk a szövegeit is Önnek, amivel megragadhatja azt a mindössze 3 másodperc figyelmet, mely alatt a látogató eldönti, hogy rákattint vagy sem a megjelenített ajánlatra. A kampányok nagyon jól tervezhetőek, mivel napi szintű költés állítható be, ezáltal pontos költségvetések készíthetők. Vannak azonban olyan kampányok, melyek beállításai elsődlegesen nem megfelelőek ezeket korrigálása nem okoz nehézséget.


INSTAGRAM

Instagram folyamatosan dolgozik rajta, hogy gondtalanul, könnyedén lehessen hirdetési kampányokat indítani rajta. Nem érdemes háttértudás nélkül belevágni, hiszen a hirdetésre szánt pénzt gyorsan el lehet költeni. Előnye az alkalmazásnak, egyszerűségében rejlik. Hirdetések észrevétlenül úsznak be a képek közé. Azzal a különbséggel, hogy a jobb felső sarokban, a „Hirdetés” felirattal van ellátva. A Facebookal szemben viszont 10 hirdetési célból, csak 3 elérhető. Ez korlátozza a lehetőségeket, ezért jól célzott, hatékony kampányokat kell készíteni. Az Instagram vonzza a fiatalokat így érdemes azoknak a felhasználóknak elkezdeni az Instagrammon való reklámozást akik az Y és Z generációba tartoznak. Itt felzárkózhat a trendekkel és egy-egy megfelelően megkomponált marketing tervvel akár 10-15%-kal növelheti eladásait. 

 

 

 

Te is szeretnéd elkezdeni de nem tudod hogyan kell? Segítünk! Forduljon hozzánk bizalommal,


GOOGLE +

A szolgáltatás 2011-ben indult el. A Facebook mellé pozícionálta magát. Ám nem jött össze a Google-nek. Jelenleg úgy próbálja ezeket erőltetni, hogy a keresőmotor algoritmusába nagyobb értékkel bír. Éppen ezért cégeknek nagyon is ajánlatos használni, hiszen az itt megjelenített tartalmak előkelő helyen szerepelnek. 

GOOGLE cégem

Egy új megjelenési forma a cégek számára, melyben a vevő megtalálhatja az Ön vállalkozásával kapcsolatos információkat. Ez egy ingyenes szolgáltatás arra, hogy cégével kapcsolatos adatokat jelenítsen meg, telefonszám, honlap cím és posztok formájában folyamatosan aktuális akciókról, hírekről is beszámolhat.

 

 

 


TWITTER

Magyarországon egyre többen használják ezt a mikroblog-szolgáltatást és közösségi marketing eszközt. A Twitteren közzé tett üzenetet bárki láthatja nem csak a követők. Keresőoptimalizálásban elengedhetetlen szerepet tölt be.  Segítünk fel lendíteni cégét, 140 karakter hosszú üzenetben és képekben. Megosztott linkekből statisztikai úton követhető vissza hányan kattintottak rá így nyomon követhetőek a sikerek. Twitter segítségével vásárlókkal és megrendelőkkel gyarapíthatjuk weboldalát.


 

 

Vegye fel a kapcsolatot velünk!