Közösségi Média

Közösségi Média

Rengeteg felület van ahol megjelent cégünk, ….. Az fontos megjegyeznem, hogy ezek nem feltétlen eladásra szolgálnak leginkább brand építésre és a vevővel való kommunikációra.

Nézzük, hogy melyek azok, amelyek jelenleg a legerősebbek:

  • Facebook

Jelenleg a világ legnagyobb közösségi portálja. Rengeteg ember használja információ szerzésre, munkavégzésre.

  • Instagram

Naponta több millió új kép jelenik meg melyek kezdenek az …. Az instagram … azon, hogy cégek rajta keresztül érjék el a felhasználókat.

  • Google +

2011-ben indult el a facebook mellé pozícionálta magát. Ám nem jött össze a google-nek. Jelenleg úgy próbálja ezeket erőltetni, hogy a keresőmotor algoritmusába nagyobb értékkel kár.

  • Google cégem
  • Egy új megrendelési forma a cég számára, melyben a vevő meg… az ön vállalkozásával kapcsolatos információkat. Rengeteg …. lehetőség kell így a helye beállítások miatt érdemes szakemberre bízni.
  • … tudás

Már a neve mindent elárul viszont ezt leginkább csak azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknek van fizikai üzletük is.

  • Twitter

Magyarországon még igen kevesen használjuk. Mindig az adott piac vizsgálataitól függ, hogy érdemese.

Növelje meg nézettségét online hirdetésekkel. Többféle lehetőség közül választhat:

 

  • Google hirdetés- Jelenj meg a releváns keresési kifejezésekre
  • Facebook és instagram hirdetés- Magyarország legnépszerűbb közösségi csatornáin magára tudja hívni a figyelmet
  • Remarketing- Legyen mindig szem előtt!

A Google hirdetések esetében azok az emberek fogják látni hirdetését, akik olyan termékekre vagy szolgáltatásokra kerestek rá, amelyeket a cége is kínál. Ezzel a lehetőséggel új látogatókat vonzhat a weboldalára, növelheti online értékesítéseit. Megfelelő közönség a megfelelő időben. Hirdetéseit optimálisan leszűkítheti egy adott régióra, városból érkező lakosokra, hatóköre. Legyen megtalálható az Interneten és növelje ügyfélkörét. Mérhető és nyomon követhető mekkora változásokat eredményez. Elérheti ügyfeleit bármilyen internetes eszközön asztali számítógépen, laptopon, táblagépen és mobiltelefonokon is. Bárhol keresnek, vásárolnak, Ön ott lesz.

 


 

FACEBOOK

Facebook a legnagyobb közösségi portállá nőtte ki magát, így marketing szempontjából is a legnagyobb szerepet kapja. Mivel az emberek közel 35 percet töltenek a hírfolyam görgetésével, videók megtekintésével és likolással. Ezért érdemes Facebook hirdetéseket és a posztok megjelenítését lehetőségeit használni.

Rajongói oldalon keresztül gyorsan és egyszerűen elérheti ügyfeleit, partnereit, azaz kapcsolatot tarthat velük. Érdeklődés folyamatos fent tartására alkalmas így tömegeknek üzenhet egy-egy kép vagy poszt publikálásával.

Ezen felül érdemes még PPC – Pay per Click hirdetéseket létrehozni melyekkel új érdeklődőkre tehetünk szert. Segítségével megjelenhet közösségi portálokon, népszerűsítve termékeit, szolgáltatásait. Célozni lehetséges nemre, korosztályra, városra, érdeklődési körre, tanulmányra, régióra és sok egyéb lehetőségre is tudunk szűkítve hirdetni. A hirdetés mutathat saját facebook oldalunkra, vagy weboldalunkra illetve applikációnkra is.

Javaslatot teszünk hogyan és miként érdemes hirdetéseit létrehozni. Igény esetén megírjuk a szöveget is Önnek, amivel megragadhatja azt a mindössze 3 másodperc figyelmét mely alatt a látogató eldönti, hogy rákattint vagy sem a megjelenített ajánlatra. A kampányok nagyon jól tervezhetőek mivel napi szintű költés állítható be, ezáltal pontos költségvetések készítőek. Vannak azonban olyan kampányok melyek beállításai elsődlegesen nem megfelelőek ezeket korrigálása nem okoz nehézséget.


INSTAGRAM

Instagram folyamatosan dolgozik rajta, hogy gondtalanul, könnyedén lehessen hirdetési kampányokat indítani rajta. Nem érdemes háttértudás nélkül belevágni, hiszen a hirdetésre szánt pénzt gyorsan el lehet költeni. Előnye az alkalmazásnak, egyszerűségében rejlik. Hirdetések észrevétlenül úsznak be a képek közé. Azzal a különbséggel, hogy a jobb felső sarokban, a „Hirdetés” felirattal van ellátva. A Facebookal szemben viszont 10 hirdetési célból, csak 3 elérhető. Ez korlátozza a lehetőségeket, ezért jól célzott, hatékony kampányokat kell készíteni. Az instagram vonzza a fiatalokat így érdemes azoknak a felhasználóknak elkezdeni az instagrammon való reklámozást akik az Y és Z generációba tartoznak. Itt felzárkózhat a trendekkel és egy-egy megfelelően megkomponált marketing tervvel akár 10-15% növelheti eladásait. 

Te is szeretnéd elkezdeni de nem tudod hogyan kell? Segítünk. Ha kell át is vállaljuk.


GOOGLE +

Magyarországon egyre többen használják ezt a mikroblog-szolgáltatást és közösségi marketing eszközt. A Twitteren közzé tett üzenetet bárki láthatja nem csak a követők. Keresőoptimalizálásban elengedhetetlen szerepet tölt be.  Segítünk fel lendíteni cégét, 140 karakter hosszú üzenetben és képekben. Megosztott linkekből statisztikai úton követhető vissza hányan kattintottak rá így nyomon követhetőek a sikerek. Twitter segítségével vásárlókkal és megrendelőkkel gyarapíthatjuk weboldalát.

 

 

 


TWITTER

Alapvetően három típusa van a hirdetéseknek:

  • videós
  • képes
  • szöveges

Legtöbben a videós hirdetést ismerek (Pre Roll), ami egyes videók előtt jelenik meg automatikusan elindulva. Magyarországon 5 másodperc eltelte után lehetőség van tovább léptetni, ezt kiegészítő bannerként is feltölthetjünk a hirdetésünkhöz, amely a videó tovább léptetés után megjelenik bannerként.

Lehetőség van keresési oldalakon hirdetni videóinkat kulcsszavas célzási (kontexuális) megoldással. Amikor rákeresnek az adott kulcsszóra, kifejezésre amire a kampányunkat céloztuk.


VIRTUÁLIS SÉTA

 

Vegye fel a kapcsolatot velünk!