Piackutatás

Piackutatás

Talán sokan nem tartják fontosnak és nem áldoznak rá időt sem, viszont rengeteg kidobott pénzt spórolhatunk meg egy-egy megfelelően elvégzett piackutatással. A kész dokumentummal a kézben pontosan tudja kiket és miként célozzon meg. Illetve információt szerezhet versenytársairól és a piaci helyzetről. Szervezett és módszeres vizsgálatokkal kell a piac szereplőit, jelenségeit, hatásait elemezni, majd ezen információit összegyűjteni és kielemezni.

A piackutatás legfontosabb területei:

  • Termék,márka ismertsége
  • Használat gyakoriságának és mennyiségének mérése
  • Mennyiségi és minőségi igények felmérése
  • Vásárlási és használati szokások
  • Piaci részesedések vizsgálata, piaci trendelemzés
  • Termékpozicionálás, termékfogadtatás elemzése
  • Árakkal kapcsolatos vélemények, elvárások
  • Értékesítési csatornák elemzése
  • Reklámismeretség, reklámhatás-elemzés

Ön elégedettsége kiemelten fontos számunkra. Az információ, ami egy piackutatásból létrejön megbízható, időszerű és objektivitást mutató. Az információk folyamatos, tervezett gyűjtése, elemzése, értékelése az egyes piaci szituációra vonatkozó legjobb vállalati döntésvariációk kidolgozása érdekében erősen ajánlottak.

Miért lehet ránk szüksége?

Mivel a legtöbb vállalkozó időhiánnyal küzd, így ennek a feladatnak a kiszervezésével rengeteg időt spórolhat meg, amely alatt Ön fejlesztheti cége egyéb területeit. 

Vegye fel velünk a kapcsolatot és kezdjen el megfelelő közönségnek megfelelő üzenetekkel kommunikálni.

Vegye fel a kapcsolatot velünk!