Webáruház menedzselés

Webáruház menedzselés

Webshop managemant

Jelenleg az e-kereskedelem az egész világon növekszik. Ez a növekedés egyre erősödik mivel az „Z” generáció már könnyed egyszerűséggel kezeli a számítógépeket így ezáltal egyre nagyobb célpiaccá válik a „Z” és az „Alfa” generáció is.

Így akiknek van kisebb nagyobb tökéje és megvan hozzá a megfelelő ötlete az szeretne minél előbb webáruházat nyitni.

Webáruház nyitás egyszerű képlete ötlet+pénz+idő =webáruház. Sok vállalkozó számára a jelenlegi bevétel forrásainak a napi ügyintézése felemészti az idejét. Így már sem ideje sem energiája nem marad valami újba dologba belekezdeni. Aki viszont nem szeretne lemondani ötletéről és nyitott az új módszerek alkalmazására megbíz egy erre a feladatra szakosodott céget a webáruház üzemeltetésével. 

 

Marketingterv

Szeretné, ha marketing kommunikációja összehangolt lenne? Szeretné ha minden felületen hozná a megfelelő számokat? Ehhez szükség van terv-re és stratégiára. A hernyó is meghatározott folyamat során alakítja át pillangóvá.
Viszont nem tudja, hogyan kellene összeállítani? Merre induljon el? Számos cég konkurenciáját zárattuk már be.

 

Értékesítési stratégia

Megvan a marketing terv? Összehangolt a marketing megjelenés?Úgy gondolod, hogy minden megvan viszont mégsem jönnek a számok? Nem tud olyan ütemben növekedni mint konkurenciája?  Valószínűleg az értékesítési stratégiában kell keresni a hibát. Milyen feltételekkel értékesít konkurenciája?

 

 

Vegye fel a kapcsolatot velünk!