Tanácsadás

Tanácsadás

Tanácsadásra mindenkinek szüksége lehet. Nem csak akkor, ha valaki szeretné elindítani webáruházát hanem akkor is ha az jól megy. Van az a pont amikor már pár éve csinálod és azt gondolod, hogy minden a legjobban megy közben pedig sok pénzt hagysz az asztalon vagyis a vevő hajlandó lenne még többet kifizetni neked ha jobban tálalnád

Mind jól tudjuk az IT szektorban napról-napra változik a technológia és a vevők is egyre jobban ellenállnak egy-egy reklámnak. Viszont ha szeretnél piacvezető lenni Neked nagyon is követni kell a trendeket.

Bár azt tudjuk, hogy egy webáruház működtetése és a cég vezetése mellett a trendek folyamatos nyomon követésére már nem marad sok idő vagy ha marad is azt a szabadidőből és a családra szánt időből kell feláldozni. De van megoldás!

Nekünk mindennapi feladatok közé tartozik, hogy figyeljük és megfogalmazzuk webáruházakra való alkalmazását a megjelenő trendeknek.

Elinduláshoz

Talán ebben a szakaszban a legjobb egy olyan segítség, aki már megtapasztalta, hogy milyen előnyei vannak egy egyedileg fejlesztett, egy bérelhető, illetve egy applikációkból összerakható webáruháznak. Vagy, hogy hogyan tervezze meg a termékstruktúrát úgy, hogy abban a látogató simán eligazodjon és a legkisebb ellenállással tudjon eljutni a kosárig. Illetve rengeteg ehhez hasonló kérdésben tudjuk megadni felmerült kérdéseit.

Növekedéshez

Ha már elindultál és minden a legnagyobb rendben zajlik akkor is szükséged lehet konzultációra. Biztosan azt gondolod, hogy ez csak lehúzás akar lenni. PEDIG NEM!  Jelenleg azért fut a szekér mert tavaly mindent megtettél azért, hogy több konverziód és nagyobb kosárértéked legyen. De mi van idén? Idén áldoztál már arra, hogy a következőekben is növeld a potenciális vásárlók számát? Egy webáruház tulajdonos nagyon jól tudja, hogy mindig a konkurencia előtt kell járni. Ezáltal folyamatosan fejlesztened kell.

Itt fel kell, hogy hívjam a figyelmed arra, hogy ha TE csinálsz valamit azt jobban senki nem tudja. Valóban van benne igazság! De minden esetben érdemes konzultálnod és tanácsot kérned egy szakembertől aki azért otthonosan mozog az e-kereskedelem terén.

Válaszd ki, hogy melyik csoportba tartozol! És nézd meg mit ajánlok számodra.

 

A 3 változatban valamelyikébe biztosan betudod sorolni magad:

Induló tréning/ napi 10 rendelésig

Haladó tréning/ napi 50 rendelésig

Piacvezető tréning/ napi 50 rendeléstől