Az információ áramlása manapság az online hálózatok, vagyis a közösségi médián keresztül kínál lehetőséget. Ez már a mindennapi élet részévé vált, el se tudnánk nélküle képzelni az életet. Több millióan lépnek kapcsolatba egymással minden egyes nap ezeken az oldalakon, amely egyben egy kiváló üzleti lehetőséget is tartogat. Mint a Facebook, Instagram, Google+, YouTube platformja, ahol közvetlenül szólhat a meglevő és leendő ügyfeleihez. Megoszthatja velük a legizgalmasabb tartalmakat, részt vehet a beszélgetésekben, ezáltal bizalmat építhet ki. Eljuthat több emberhez, növelve ezzel az ismeretségét, az vevők így jobban megérthetik. 

A közösségi médiában bizalmat építhet a közönségben. Lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfeleken keresztül népszerűsítse a termékeit, ami bizalmat is fokozza.  Csak úgy részesülhet a közösségi média előnyeiből, ha szerepel is rajta. Kezdje meglévő ügyfelei körében, és ösztönözze őket arra, hogy kövessék az oldalát. Akár marketing fogásként bevetheti, hogy 10% kedvezményt is ajánlhat az online feliratkozóknak. 

Támogassa ezt többféle hálózatnövelési módszerrel, például: eseményekkel, versenyekkel, tagoknak biztosított előnyökkel, szórakoztató tartalmakkal, személyes klubkártyával, pont gyűjtéssel. A közösségi média lényege a megosztás.