Google hirdetéskezelés elcsalhatatlan eredményekkel
Google Ads hirdetésekkel és megfontolt, újító szemléletű hirdetéskezeléssel mindegyik lehetséges.
Ennyi felhasználóval kerülhetsz kapcsolatba, ha kihasználod a Google hirdetési felületét – vagy ennyit bukhatsz el, ha nem. A magyar adatok hasonlóan döbbenetesek: a népesség közel 85%-a használja az internetet, több, mint 90%-uk pedig a Google-ben keres.
A Világ márkáinak 96%-a használja a Google hirdetéseket, így nagy rá az esély, hogy a konkurenseid is így tesznek és ebben a pillanatban is a Te potenciális vevőidet vonzzák magukhoz. Ahelyett, hogy ezt Te tennéd. Ha nem veszed fel a lépést – vagy nem jól – akkor rengeteget veszítesz!
A hirdetéskezelés egy olyan ága a marketingnek, aminél nincs mellébeszélés. Egy kampány vagy működik, vagy nem: a Google pontos statisztikákon keresztül árulja el mind a sikereket, mind a félresiklott koncepciókat. Pontosan látod majd, mire költötted el a pénzed!
A PPC hirdetések verhetetlen előnye, hogy csak akkor fizetsz, ha rákattintottak a reklámodra. Nem párolog el a költségkereted úgy, hogy semmi eredményét nem látod, ez pedig hatalmas biztonságérzetet ad. Egy vállalkozás életében minden forint számít, nem igaz?
Nem minden vállalkozás fordíthat ugyanannyi pénzt hirdetésekre, de a Google Ads-ben nem is kell. A kereső alacsonyabb költségvetéssel is eredményes csatorna lehet, különösen profi beállítások, célzás és állandó optimalizálás mellett.
A hirdetéskezelés már jóval azelőtt megkezdődik, hogy akár egyetlen beállítást is elvégeznénk. Legelőször ugyanis fel kell mérni az ügyfeleink igényeit, a piaci viszonyokat, a célcsoport viselkedését, a konkurensek tevékenységét, a lehetőségeket, a rendelkezésre álló anyagi forrásokat – mindezen túl pedig át kell nézni az értékesítésre használandó webáruházat, weboldalt, landing oldalt, hogy vannak-e súlyos hibák. El lehet indulni másképpen is, de nem érdemes, egy vakon beállított kampány ugyanis időpazarlás és zsákutca.
A Google Ads kampányok beállításában nagy szerepet játszanak a kulcsszavak, hiszen a kereső felhasználói ezek alapján látják meg a hirdetéseket. A kulcsszókutatás-és elemzés egy több órát és szoftveres segítséget is igénylő feladat, ami nélkül nem lehetne létrehozni működő, sikeres hirdetést. A releváns keresőkifejezések megtalálása és használata egy újabb lépés a lézer pontossággal célzott, telitalálatos hirdetések felé.
A futó hirdetések eredményeit csak úgy lehet folyamatosan követni, ha gondoskodunk a megfelelő technikai beállításokról. Be kell állítani a felhasználók viselkedését és a konverziót mérő kódokat, a működésüket pedig ellenőrizni is kell, mielőtt az éles kampányok elindulnának. Ezzel válik a munkánk gyümölcse teljes mértékben átláthatóvá, a későbbi kampányok pedig tökéletesíthetővé.
A hirdetéskezelés csak részben áll beállításokból, optimalizálásból és a lehetőségek okos kihasználásából: legalább ugyanilyen fontos a tekintetmágnes képi anyag és a vonzó szöveges tartalom. Hirdetéskezelési szolgáltatásunk keretében ezeket a kreatívokat is elkészítjük, így a folyamat egyik pontján sem engedjük el a kezed!
Nem létezik eredményes, célt érő hirdetés tapasztalatokra és tudásra alapozott beállítások nélkül. Ugyanakkor a tesztelés és az erre épített folyamatos módosítások is elengedhetetlen részei egy hatékony és hatékony is maradó kampánynak. Az optimalizálás sosem ér véget igazán!
Egy kampányt nem elég elindítani. Mérjük az eredményeket, figyeljük az elért – és az el nem ért – célokat, kiértékeljük az esetleges változtatási lehetőségeket, nem utolsó sorban pedig mindenről beszámolunk az egyenlet legfontosabb személyének…Neked!
Google Ads hirdetéskezelés címszavakban
Riportjainkból látni fogod…
….mennyit, mire, hogyan és milyen eredménnyel költöttél!
Garantáltan nem lesz 10 szóból 8 szakzsargon. Elmagyarázunk mindent, hogy átlásd, mi és miért történik a befektetett pénzeddel.
Kimondjuk a jó dolgokat és nem titkoljuk el a rosszakat sem. Ha valami nem működőképes, arról tudni fogsz.
Hagyjuk a mellébeszélést! Semmi más nem számít, csak a kitűzött célok és azok elérése. Minden ekörül forog majd.