Google hirdetéskezelés

Hirdetéskezelés a mérhető sikerért

Google hirdetéskezelés elcsalhatatlan eredményekkel, követhető megtérüléssel? Igen! A hirdetéskezelés nem egyszerű feladat, webáruház tulajdonosként pedig sokan nem értenek ehhez a komplex művelethez, kitanulásához viszont sem idejük, sem energiájuk nincs. Ha Te sem szeretnél a beállítások tengerével vesződni, Ránk számíthatsz! 

Mi jelent céged számára a hatékony hirdetéskezelés?

Google Ads hirdetésekkel és megfontolt, újító szemléletű hirdetéskezeléssel mindegyik lehetséges.

Miért kell Neked IS hirdetned a Google-ben? Miért fontos a hirdetéskezelés?

1. Világszerte 4.3 milliárdan használják a keresőt

Ennyi felhasználóval kerülhetsz kapcsolatba, ha kihasználod a Google hirdetési felületét – vagy ennyit bukhatsz el, ha nem. A magyar adatok hasonlóan döbbenetesek: a népesség közel 85%-a használja az internetet, több, mint 90%-uk pedig a Google-ben keres.

2. A konkurensed is hirdet – és elviszi a vevőidet

A Világ márkáinak 96%-a használja a Google hirdetéseket, így nagy rá az esély, hogy a konkurenseid is így tesznek és ebben a pillanatban is a Te potenciális vevőidet vonzzák magukhoz. Ahelyett, hogy ezt Te tennéd. Ha nem veszed fel a lépést – vagy nem jól – akkor rengeteget veszítesz!

3. A hirdetéskezelés eredményt hoz, átlátható visszajelzésekkel

A hirdetéskezelés egy olyan ága a marketingnek, aminél nincs mellébeszélés. Egy kampány vagy működik, vagy nem: a Google pontos statisztikákon keresztül árulja el mind a sikereket, mind a félresiklott koncepciókat. Pontosan látod majd, mire költötted el a pénzed!

4. Google Ads hirdetésekkel csak a sikerért fizetsz

A PPC hirdetések verhetetlen előnye, hogy csak akkor fizetsz, ha rákattintottak a reklámodra. Nem párolog el a költségkereted úgy, hogy semmi eredményét nem látod, ez pedig hatalmas biztonságérzetet ad. Egy vállalkozás életében minden forint számít, nem igaz?

5. Te határozhatod meg, mekkora költségvetéssel dolgozol

Nem minden vállalkozás fordíthat ugyanannyi pénzt hirdetésekre, de a Google Ads-ben nem is kell. A kereső alacsonyabb költségvetéssel is eredményes csatorna lehet, különösen profi beállítások, célzás és állandó optimalizálás mellett.

hirdetéskezelés

Mi teszi sikeressé a Google hirdetéskezelést?

Az alapos előzetes felmérés

A hirdetéskezelés már jóval azelőtt megkezdődik, hogy akár egyetlen beállítást is elvégeznénk. Legelőször ugyanis fel kell mérni az ügyfeleink igényeit, a piaci viszonyokat, a célcsoport viselkedését, a konkurensek tevékenységét, a lehetőségeket, a rendelkezésre álló anyagi forrásokat – mindezen túl pedig át kell nézni az értékesítésre használandó webáruházat, weboldalt, landing oldalt, hogy vannak-e súlyos hibák. El lehet indulni másképpen is, de nem érdemes, egy vakon beállított kampány ugyanis időpazarlás és zsákutca.

A pontos kulcsszókutatás

A Google Ads kampányok beállításában nagy szerepet játszanak a kulcsszavak, hiszen a kereső felhasználói ezek alapján látják meg a hirdetéseket. A kulcsszókutatás-és elemzés egy több órát és szoftveres segítséget is igénylő feladat, ami nélkül nem lehetne létrehozni működő, sikeres hirdetést. A releváns keresőkifejezések megtalálása és használata egy újabb lépés a lézer pontossággal célzott, telitalálatos hirdetések felé.

A méréshez szükséges beállítások

A futó hirdetések eredményeit csak úgy lehet folyamatosan követni, ha gondoskodunk a megfelelő technikai beállításokról. Be kell állítani a felhasználók viselkedését és a konverziót mérő kódokat, a működésüket pedig ellenőrizni is kell, mielőtt az éles kampányok elindulnának. Ezzel válik a munkánk gyümölcse teljes mértékben átláthatóvá, a későbbi kampányok pedig tökéletesíthetővé.

A meggyőző képek és szövegek

A hirdetéskezelés csak részben áll beállításokból, optimalizálásból és a lehetőségek okos kihasználásából: legalább ugyanilyen fontos a tekintetmágnes képi anyag és a vonzó szöveges tartalom. Hirdetéskezelési szolgáltatásunk keretében ezeket a kreatívokat is elkészítjük, így a folyamat egyik pontján sem engedjük el a kezed!

A hirdetések beállítása és optimalizálása

Nem létezik eredményes, célt érő hirdetés tapasztalatokra és tudásra alapozott beállítások nélkül. Ugyanakkor a tesztelés és az erre épített folyamatos módosítások is elengedhetetlen részei egy hatékony és hatékony is maradó kampánynak. Az optimalizálás sosem ér véget igazán!

A folyamatos eredményfigyelés, értékelés, riport készítés

Egy kampányt nem elég elindítani. Mérjük az eredményeket, figyeljük az elért – és az el nem ért – célokat, kiértékeljük az esetleges változtatási lehetőségeket, nem utolsó sorban pedig mindenről beszámolunk az egyenlet legfontosabb személyének…Neked!

Ezt nyújtjuk vállalkozásodnak – a sikeren túl

Úgy kommunikálunk, hogy mindent érts!

hirdetéskezelés-érthetően ikon

Érthetően

Garantáltan nem lesz 10 szóból 8 szakzsargon. Elmagyarázunk mindent, hogy átlásd, mi és miért történik a befektetett pénzeddel.

hirdetéskezelés - őszinteség ikon

Őszintén

Kimondjuk a jó dolgokat és nem titkoljuk el a rosszakat sem. Ha valami nem működőképes, arról tudni fogsz.

hirdetéskezelés - lényegretörően ikon

Lényegre törően

Hagyjuk a mellébeszélést! Semmi más nem számít, csak a kitűzött célok és azok elérése. Minden ekörül forog majd.