Tartalommarketing

Kerülj első helyre a Google-ben, szerezz vásárlókat olcsón

SEO szövegírás és tartalommarketing - a hosszútávú sikerért

Keresőoptimalizált blogcikkek, teljes weboldal szövegezés, hírlevél készítés, prospektusok és katalógusok – kedvező áron, célközönségre és keresőmotorra szabva.

Neked mit írjunk?

blogbejegyzés - tartalommarketing

Blogbejegyzés – a hirdetések nélküli bevétel

Keresőoptimalizáltan elkészített blogbejegyzésekkel úgy kerülhetsz a Google találati listájának első helyeire, hogy közben egyetlen forintot sem kell hirdetésekre költened. A SEO szövegírás legnagyobb előnye, hogy éveken keresztül szinte automatikusan terelhet érdeklődőket webáruházadba és weboldaladra, megfelelő stratégiával pedig marketing kiadásaidat is csökkentheti.

weboldal keresőoptimalizálás- tartalommarketin

Weboldal keresőoptimalizálás – szövegezés

Későbbi sikered nagyrészt weboldalad szövegezésén múlik: megfelelő szavakkal előre repítheted céged a Google találati listáján, és elérheted, hogy célközönséged szemében Te legyél a befutó. Szakértő weboldal szövegírással állandó hirdetés nélkül is szerezhetsz vevőket, miközben helytelen webszövegek mellett a legjobb marketingstratégia is kudarcra van ítélve. Megírjuk weboldalad értékes szövegeit és a dizájnt is felépítjük.

hírlevél készítés - tartalommarketing

Hírlevél készítés - feliratkozókból aranybánya

Fel lehet iratkozni a hírleveledre, mégsem foglalkozol az e-mail marketinggel? Akkor Te is egy kihasználatlan aranybányán ücsörögsz, és milliókat veszítesz minden egyes el nem küldött levéllel. Megtalálni a tökéletes e-mail kiküldő rendszert, megismerni a feliratkozóid vágyait, kialakítani a leghatékonyabb folyamatokat és hétről-hétre megragadó tartalmakat küldeni nem könnyű, de megéri.

termékleírások - tartalommarketing

Termékleírások, kategórialeírások – webáruházaknak, vevőül

Információ adagolással eldöntheted, vásárlót faragsz-e látogatóidból, vagy kosárelhagyót. Ha nem foglalkozol tudatosan a termékleírásaiddal, és megelégszel egy üres, személytelen, adatszegény szöveggel, akkor a bizonytalan látogatóktól nagy eséllyel elbúcsúzhatsz. A kategórialeírások eközben a Google első helyeire mozdíthatnak – ha tudod, hogyan működik a SEO szövegírás.

termék ismertető - tartalommarketing

Termék ismertetők, katalógusok, e-book – egyedi igények egyedi megvalósítása

A SEO szövegírás, a marketing szemléletű szövegalkotás és a kreatív írás rengeteg projekthez megkerülhetetlen. Termék brosúrák, tájékoztató füzetek, használati útmutatók, katalógusok, plakát tervek, rövidebb oktatóanyagok és e-book-ok szövegezését is vállaljuk, akár teljes dizájntervezéssel együtt. Szakmai anyagokat és kreatív alkotásokat is ránk bízhatsz.

Hogyan lesz profit pár szóból?

A szavak ereje vitathatatlan, bevétel termelő képességüket azonban sokan megkérdőjelezik – és nagyobbat nem is tévedhetnének. A tudatosan felépített mondatok eladnak, hiszen elérik a célközönséged, megoldást nyújtanak, nyugalmat sugároznak, leveszik a terhet az emberek válláról, vagy éppen azt ígérik, bárki képes lehet elérni az álmát.

A tartalommarketing két úton hoz Neked bevételt

tartalommarketing

Marketing szövegírás – a meggyőzés finomhangolt művészete

Hirdetés szövegek, weboldal szövegek, termékleírások, brosúra szövegek, hírlevél: közös bennük, hogy egy-egy mondattal vásárlásra ösztönöznek akár olyan embereket is, akik korábban nem is ismerték az adott céget. Ha egy postaládába dobott éttermi szórólap pizza rendelésre ösztönöz, akkor a dizájn és a szöveg máris bevételt termelt. Ilyen egyszerű. És ennyire bonyolult.

SEO szövegírás – ami a Google első helyeire teleportál

A keresőoptimalizált szövegírás célja, hogy legfontosabb kulcsszavaid beírásakor a Google a Te webáruházadat/weboldaladat jelenítse meg az első helyen. Ha ezt sikerül elérni, akkor a kattintások több mint felét – tehát a vásárlások nagy részét is – megnyered, ami azt jelenti, hogy a szöveg szó szerint profitot vonz cégedhez. Ráadásul organikusan, hirdetések nélkül. A SEO szövegírás hosszú, tapasztalatot és technikai tudást igénylő feladat, rengeteg apró, ugyanakkor igen fontos szabállyal.

Miből áll a tartalommarketing? Milyen terheket veszünk le a válladról?

0. A cég/webshop/weboldal megismerése + célközönség megértése

Hosszabb távú együttműködésnél erre csak egyszer van szükség, ugyanakkor kihagyhatatlan lépés. Nem lehet elkezdeni az írást – de még a téma kigondolását sem – ha nem tudjuk, pontosan kinek készül, és milyen embereket akarunk elérni vele. Ismerni kell az ügyfelünket és az ügyfelünk ügyfeleit is, ha a leírtakkal értéket szeretnénk teremteni.

1. Konkurencia elemzés: mit és hogy csinálnak mások?

Elemezni kell a konkurens cégek weboldalait, webáruházait, stratégiáját, kommunikációját és minden olyan adatot, amit csak el lehet érni. A sikeres tartalommarketinghez látni kell a piac többi szereplőjének hibáit és ügyes húzásait, hiszen ezeket a lehetőségeket tudjuk Mi kiaknázni a megfelelő szavakkal.

2. Kulcsszóelemzés, avagy mire keresnek a Google-ben?

A SEO szövegírás egyik alapja, hogy különböző szoftverek segítségével elemezzük, milyen releváns kifejezésekre keresnek rá az emberek a Google-ben, mekkora a keresési mennyiség, milyen szándékkal írják be az adott szavakat, mennyire nehéz jó eredményt elérni, és ahhoz milyen típusú tartalomra van szükség.

3. Téma meghatározás: miről írjunk pontosan?

Ha a téma nem adott – tehát nem egy weboldal szövegéről vagy egy termékkatalógusról van szó, hanem mondjuk céges blogcikkekről – akkor a kulcsszókutatásunkat alapul véve kiválasztjuk az ideális témákat. Nem vakon készítünk cikkeket, hanem olyan tartalmakat gyártunk, amelyek bizonyítottan fontosak célközönséged számára.

4. Hiányosság kutatás – miről NEM írnak mások?

Rengeteg tartalom érhető el online, ezek közül pedig nem egyszerű kiemelkedni. Ahhoz, hogy a Te cikked kerüljön a Google első helyeire, meg kell találni, mi az a témába vágó kérdés, ami fontos a célközönséged számára, de konkurenseid nem adnak rá választ. Ezeket a vakfoltokat kihasználva lehet a leghatékonyabb tartalmakat készíteni.

5. Kutatás, információ szerzés – összeállítjuk a szöveg alapját

Az előzetes kutatómunka legtöbbször hosszabb ideig tart, mint maga az írás, hiszen olyan kérdésekre akarunk válaszolni, melyekkel mások még nem foglalkoztak könnyen elérhető formában. Ez azt jelenti, hogy a cél eléréséhez szakmai anyagokat keresünk, idegen nyelvű forrásokat bogarásznunk, könyvtárba járunk és szakértőkkel konzultálunk.

6. Kezdődhet az írás! A keresőoptimalizálás szabályait figyelembe véve

Amikor minden a kezünkben van, már „csak” meg kell írni a szöveget. Minden tartalomtípusnál más szabályokra kell odafigyelni: van, hogy az elrendezést kell inkább szem előtt tartani, míg online anyagoknál a keresőoptimalizálás a leglényegesebb pont. A hatékony tartalomhoz nem elég, hogy a szavakat egymás mögé tedd!

7. Utómunkák: kép keresés, feltöltés, betördelés, dizájn, nyomda keresés

A tartalom típusától függ, milyen utómunkára van szükség, de egy biztos. Az írással a folyamat még közel sem ér véget. Gondoskodunk a cikkek feltöltéséről, a dizájn elkészítéséről, igény szerint pedig nyomdákkal is felvesszük a kapcsolatot. Minden egyes lépésnél számíthatsz a segítségünkre!

Témakörök, melyekben már alkottunk