Mi vagyunk az Ebex!
Marketing ügynökségünk még 2017-ben alapult, az azóta eltelt időben pedig szerencsére sikerült rengeteg szuper ügyféllel maradandót alkotnunk. Felépítettünk számtalan nagyszerű webáruházat és weboldalt, fejlesztettünk, terveztünk, hirdetéskezeltünk, közben pedig lépésről-lépésre szereztük meg azt a tapasztalatot, amivel ma már magabiztosan vághatunk bele projektjeinkbe.
Leginkább webáruházakra „szakosodtunk” – először a bérelhető fajtákra, később pedig az egyedi fejlesztésűekre – és igyekszünk számukra minden szükséges szolgáltatást biztosítani.
Alap csapatunkat főleg az állandó tagok alkotják – egy jól összeszokott, nyugodt kis bagázs, akik szinte a kezdetektől együtt munkálkodnak a sikerért – ugyanakkor folyamatos kapcsolatban vagyunk minden olyan külsős szakértővel, akire projektjeink során szükség lehet.
Nem mutogatunk egész nap széles mosollyal az arcunkon, teljes egyetértésben egy MAC monitorra, ahogy világmegváltó marketing titkokat sem suttogunk a reggeli kávénknak tévedhetetlenségünk teljes tudatában. Mi sem vagyunk mindig pozitívak, tudásunk pedig véges.
Ugyanakkor együtt ötletelünk, gondolkozunk, meghallgatjuk a másik meglátásait, és igyekszünk minden egyes nap tanulni valami újat. Egymás munkájára támaszkodunk, így fontos számunkra, hogy mindenki tudja, melyik feladattal milyen tempóban kell haladnia, ez pedig általában már kérdés nélkül is működik.
Nem szigorú napi menetrend alapján dolgozunk és nem stresszeljük egymást állandó beszámolási kötelezettségekkel, de a határidő szentsége megtörhetetlen számunkra. A csúszásokat úgy kerüljük el, hogy észszerű mennyiségű munkát vállalunk fel, logikus határidőkkel.
Nem üvöltözünk egymással, ha valami nem sikerül (igen, sokan tagadják, pedig ilyen is létezik), hanem kommunikálunk a nehézségekről, és megkeressük a legjobb megoldást. A kölcsönös tisztelet alapvető értékünk és követelményünk, máshogy nem tudunk – és nem is akarunk - dolgozni.
Teljeskörű megoldásokra törekszünk, nem szeretjük, és nem is látjuk értelmét a felületes munkának. Ha például Google hirdetéskezelést kérsz, de azt látjuk, hogy webáruházad borzalmas állapotban van, akkor jelezni fogjuk, hogy először is a shopot kell rendbe tenni. Őszinték leszünk hozzád. Akkor is, ha ennek nem fogsz örülni.