Kerülj első helyre a Google-ben, szerezz vásárlókat olcsón
Keresőoptimalizált blogcikkek, teljes weboldal szövegezés, hírlevél készítés, prospektusok és katalógusok – kedvező áron, célközönségre és keresőmotorra szabva.
Keresőoptimalizáltan elkészített blogbejegyzésekkel úgy kerülhetsz a Google találati listájának első helyeire, hogy közben egyetlen forintot sem kell hirdetésekre költened. A SEO szövegírás legnagyobb előnye, hogy éveken keresztül szinte automatikusan terelhet érdeklődőket webáruházadba és weboldaladra, megfelelő stratégiával pedig marketing kiadásaidat is csökkentheti.
Későbbi sikered nagyrészt weboldalad szövegezésén múlik: megfelelő szavakkal előre repítheted céged a Google találati listáján, és elérheted, hogy célközönséged szemében Te legyél a befutó. Szakértő weboldal szövegírással állandó hirdetés nélkül is szerezhetsz vevőket, miközben helytelen webszövegek mellett a legjobb marketingstratégia is kudarcra van ítélve. Megírjuk weboldalad értékes szövegeit és a dizájnt is felépítjük.
Fel lehet iratkozni a hírleveledre, mégsem foglalkozol az e-mail marketinggel? Akkor Te is egy kihasználatlan aranybányán ücsörögsz, és milliókat veszítesz minden egyes el nem küldött levéllel. Megtalálni a tökéletes e-mail kiküldő rendszert, megismerni a feliratkozóid vágyait, kialakítani a leghatékonyabb folyamatokat és hétről-hétre megragadó tartalmakat küldeni nem könnyű, de megéri.
Információ adagolással eldöntheted, vásárlót faragsz-e látogatóidból, vagy kosárelhagyót. Ha nem foglalkozol tudatosan a termékleírásaiddal, és megelégszel egy üres, személytelen, adatszegény szöveggel, akkor a bizonytalan látogatóktól nagy eséllyel elbúcsúzhatsz. A kategórialeírások eközben a Google első helyeire mozdíthatnak – ha tudod, hogyan működik a SEO szövegírás.
A SEO szövegírás, a marketing szemléletű szövegalkotás és a kreatív írás rengeteg projekthez megkerülhetetlen. Termék brosúrák, tájékoztató füzetek, használati útmutatók, katalógusok, plakát tervek, rövidebb oktatóanyagok és e-book-ok szövegezését is vállaljuk, akár teljes dizájntervezéssel együtt. Szakmai anyagokat és kreatív alkotásokat is ránk bízhatsz.
A szavak ereje vitathatatlan, bevétel termelő képességüket azonban sokan megkérdőjelezik – és nagyobbat nem is tévedhetnének. A tudatosan felépített mondatok eladnak, hiszen elérik a célközönséged, megoldást nyújtanak, nyugalmat sugároznak, leveszik a terhet az emberek válláról, vagy éppen azt ígérik, bárki képes lehet elérni az álmát.
A tartalommarketing két úton hoz Neked bevételt
Hirdetés szövegek, weboldal szövegek, termékleírások, brosúra szövegek, hírlevél: közös bennük, hogy egy-egy mondattal vásárlásra ösztönöznek akár olyan embereket is, akik korábban nem is ismerték az adott céget. Ha egy postaládába dobott éttermi szórólap pizza rendelésre ösztönöz, akkor a dizájn és a szöveg máris bevételt termelt. Ilyen egyszerű. És ennyire bonyolult.
A keresőoptimalizált szövegírás célja, hogy legfontosabb kulcsszavaid beírásakor a Google a Te webáruházadat/weboldaladat jelenítse meg az első helyen. Ha ezt sikerül elérni, akkor a kattintások több mint felét – tehát a vásárlások nagy részét is – megnyered, ami azt jelenti, hogy a szöveg szó szerint profitot vonz cégedhez. Ráadásul organikusan, hirdetések nélkül. A SEO szövegírás hosszú, tapasztalatot és technikai tudást igénylő feladat, rengeteg apró, ugyanakkor igen fontos szabállyal.
Hosszabb távú együttműködésnél erre csak egyszer van szükség, ugyanakkor kihagyhatatlan lépés. Nem lehet elkezdeni az írást – de még a téma kigondolását sem – ha nem tudjuk, pontosan kinek készül, és milyen embereket akarunk elérni vele. Ismerni kell az ügyfelünket és az ügyfelünk ügyfeleit is, ha a leírtakkal értéket szeretnénk teremteni.
Elemezni kell a konkurens cégek weboldalait, webáruházait, stratégiáját, kommunikációját és minden olyan adatot, amit csak el lehet érni. A sikeres tartalommarketinghez látni kell a piac többi szereplőjének hibáit és ügyes húzásait, hiszen ezeket a lehetőségeket tudjuk Mi kiaknázni a megfelelő szavakkal.
A SEO szövegírás egyik alapja, hogy különböző szoftverek segítségével elemezzük, milyen releváns kifejezésekre keresnek rá az emberek a Google-ben, mekkora a keresési mennyiség, milyen szándékkal írják be az adott szavakat, mennyire nehéz jó eredményt elérni, és ahhoz milyen típusú tartalomra van szükség.
Ha a téma nem adott – tehát nem egy weboldal szövegéről vagy egy termékkatalógusról van szó, hanem mondjuk céges blogcikkekről – akkor a kulcsszókutatásunkat alapul véve kiválasztjuk az ideális témákat. Nem vakon készítünk cikkeket, hanem olyan tartalmakat gyártunk, amelyek bizonyítottan fontosak célközönséged számára.
Rengeteg tartalom érhető el online, ezek közül pedig nem egyszerű kiemelkedni. Ahhoz, hogy a Te cikked kerüljön a Google első helyeire, meg kell találni, mi az a témába vágó kérdés, ami fontos a célközönséged számára, de konkurenseid nem adnak rá választ. Ezeket a vakfoltokat kihasználva lehet a leghatékonyabb tartalmakat készíteni.
Az előzetes kutatómunka legtöbbször hosszabb ideig tart, mint maga az írás, hiszen olyan kérdésekre akarunk válaszolni, melyekkel mások még nem foglalkoztak könnyen elérhető formában. Ez azt jelenti, hogy a cél eléréséhez szakmai anyagokat keresünk, idegen nyelvű forrásokat bogarásznunk, könyvtárba járunk és szakértőkkel konzultálunk.
Amikor minden a kezünkben van, már „csak” meg kell írni a szöveget. Minden tartalomtípusnál más szabályokra kell odafigyelni: van, hogy az elrendezést kell inkább szem előtt tartani, míg online anyagoknál a keresőoptimalizálás a leglényegesebb pont. A hatékony tartalomhoz nem elég, hogy a szavakat egymás mögé tedd!
A tartalom típusától függ, milyen utómunkára van szükség, de egy biztos. Az írással a folyamat még közel sem ér véget. Gondoskodunk a cikkek feltöltéséről, a dizájn elkészítéséről, igény szerint pedig nyomdákkal is felvesszük a kapcsolatot. Minden egyes lépésnél számíthatsz a segítségünkre!